0 грн.
Зробити замовленняОбмін і повернення товару
Ви можете повернути або обміняти товар, який Вам не підійшов, протягом 14 днів з моменту покупки. Це право вам гарантує «Закон про захист прав споживача».
Умови для обміну або повернення товару в даному випадку: Згідно статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий в магазин протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримані наступні умови:
- Товар, не був у вжитку і не має слідів використання:
- Подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію;
- Програмне забезпечення не піддавалося змінам або активації; товарний вигляд збережений - тобто залишилися всі ярлики, наклейки і інше приладдя товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, упакований;
- Присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку), збережені всі ярлики, заводське маркування та упаковка.
ІНСТРУКЦІЯ З ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
1. Обмін / возвраткачественного товару
1.1 Підстава:
Для повернення якісного товару необхідна наявність певних причин для повернення, які вказані в ст. 9 Закону України; Про захист прав споживачів; (Далі по тексту - Закон), і стан товару, а саме:
- Товар купувався Покупцем не пізніше 14 днейс дати пред'явлення вимоги про повернення, не рахуючи день покупки;
- Товар має бути повернуто відповідно до Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затвердженого Постановою КМУ.
- Товар не підійшов Покупцеві за розміром, кольором, фасоном або інших підстав, які не пов'язані з претензіями до якості товару;
- Товар не використовувався, збережено його товарний вид, упаковка, споживчі властивості, пломби, ярлики, відсутні механічні пошкодження, товар знаходиться в робочому стані;
- Покупець пред'являє розрахунковий документ, виданий при покупці товару, і гарантійний талон.
УВАГА!!! При поверненні якісного товару Покупцеві надано право обміняти товар на аналогічний у продавця, у якого товар купувався (ст.9 Закону), а не відразу вимагати повернення грошей. І тільки якщо у Продавця немає аналогічного товару для обміну, Покупець має право:
- Повернути придбаний товар одночасно з придбанням у Продавця іншого товару з наявного в асортименті магазину з відповідним перерахуванням вартості і сплатою позитивної різниці, або поверненням магазином від'ємної різниці між цінами товарів;
- Розірвати раніше укладений договір купівлі-продажу і отримати гроші назад (протягом 7-ми робочих днів тим же спосіб розрахунку, що і використовувався при оплаті за товар (готівковий розрахунок, безготівковий розрахунок)).
1.2 Дії Покупця:
- Покупець заповнює заяву (Додаток № 1) «Форми заяв від клієнта». Заява може бути складена фахівцем, які приймають товар, але має бути обов'язково підписана Покупцем.
- Покупець пред'являє документ, що підтверджує оплату товару - фіскальний чек, а так же гарантійний талон на товар. У разі якщо Покупець пред'явив будь-яка вимога, але, при цьому, не надав розрахункового документа, посилаючись на те, що розрахунковий документ втрачено або товар ему подарований і т.п., в першу чергу необхідно перевірити технічний паспорт або інший документ, що його замінює. У разі якщо технічний паспорт оформлений правильно (вказана дата продажу, поставлені підписи продавця та покупця, а так же штамп магазину), необхідно отримати від споживача заяву (Додаток № 1) на видачу дубліката розрахункового документа і виконати відповідну процедуру його (дубліката) видачі для розгляду вимог Покупця по суті.
- Передає товар співробітнику магазину.
УВАГА!!! При відновленні платіжного документа необхідно перевірити чи дійсно був продаж товару, що повертається в зазначену в гарантійному талоні дату. Якщо реалізація такого товару, датою зазначеної в гарантійному талоні, магазином не проводилася, необхідно відмовити Покупцеві в розгляді його претензії. Причому відмова має проводитися в тій формі, в якій надійшло звернення Покупця (в пісьменнойілі в усній).
1.2.1 Дії співробітників:
- Прийняти від Покупця заяву, платіжний документ, гарантійний талон.
- Отримати від Покупця документ що посвідчує особу (паспорт або документ, що його замінює). За згодою Покупця, зробити копію документа. При відмові покупця робити копію документа переписати дані документа (ПІБ, номер і серію документа, місце реєстрації Покупця).
- Прийняти від Покупця товар. Зробити огляд товару на наявність механічних пошкоджень, пошкоджень заводських пломб. Звірити серійний номер на пристрої з упаковкою та гарантійним талоном. Перевірити комплектацію. По можливості зробити простий тест (вкл / викл). У разі недотримання цих умов і порушення товарного вигляду - відмовити покупцеві в процедурі повернення грошей.
- У разі, якщо товар не робочий - приймати товар в ремонт по процедурі 2. Тоді клієнт очікує 14 днів підтвердження гарантійних товару.
- Видати клієнту гроші відповідно до процедури 2.
- При необхідності тестування товару - перемістити товар у філіальну СЦ.
- Якщо тестувати товар не потрібно - надходити, як з новим товаром.
- Якщо в товарі є заповнений офіційний гарантійний талон і цей талон не поставляється окремо на склад, то товар переміщати для уцінки.
УВАГА!!! У разі повернення якісного товару в термін, що перевищує 14 днів, узгодити можливість повернення (за допомогою електронної пошти) зі старшим менеджером магазину.
2. Приймання вживаного товару для здійснення гарантійного ремонтав авторизованому сервісному центрі
2.1 Підстава:
Для прийому вживаного товару для здійснення його ремонту, слід дотримуватись таких умов:
- Товар купувався Покупцем в магазині Компанії;
- Термін гарантійного використання на товар не закінчився;
- Покупець пред'являє розрахунковий документ, виданий при покупці товару, і гарантійний талон;
- Чи не порушені умови експлуатації виробу, згідно умов, описаних в гарантійному талоні (немає механічних і термічних ушкоджень, не порушені пломби на виробі і т.п.);
2.2 Дії Покупця:
При передачі товару для здійснення гарантійного ремонту:
- Покупець пред'являє документ, що підтверджує оплату товару - фіскальний чек, а так же гарантійний талон на товар. У разі якщо Покупець пред'явив будь-яка вимога, але, при цьому, не надав розрахункового документа, посилаючись на те, що розрахунковий документ втрачено або товар ему подарований і т.п., в першу чергу необхідно перевірити гарантійний талон. У разі якщо гарантійний талон оформлений правильно (вказана дата продажу, поставлені підписи продавця та покупця, а так же штамп магазину), необхідно отримати від Покупця заяву (Додаток № 1) на видачу дубліката розрахункового документа і виконати відповідну процедуру його (дубліката) видачі для розгляду вимог Покупця по суті.
- Повідомляє чітку несправність вироби для внесення співробітником магазину в систему обліку. Якщо несправність розширена і вимагає докладного опису, покупець описує несправність на окремому аркуші паперу в довільній формі.
- Передає товар співробітнику магазину.
2.3 Дії працівників:
Прийняти від Покупця платіжний документ, гарантійний талон. Зробити копію платіжного документа і оригінал віддати покупцеві.
- Прийняти від Покупця товар. Зробити огляд товару на відсутність порушень умов експлуатації виробу, згідно умов, описаних в гарантійному талоні (немає механічних і термічних ушкоджень, не порушені пломби на виробі і т.п.). Звірити серійний номер на пристрої з гарантійним талоном і упаковкою (якщо вона є). Перевірити комплектацію. По можливості зробити простий тест (вкл / викл). У разі недотримання умов експлуатації виробу - відмовити покупцеві в прийомі товару в гарантійний ремонт.
- Зареєструвати прийом товару в системі 1С (створити документ RMA) згідно правила створення RMA.
- Распечататьі видати покупцеві квитанцію.
- Передати товар в філіальної СЦ.
3. Повернення вживаного товару, у зв'язку з наявністю в ньому істотного недоліку
3.1 Підстава:
Для прийому, вживаного товару в зв'язку з наявністю в ньому істотного недоліку, слід дотримуватись таких умов:
- Товар купувався Покупцем в магазині Компанії;
- Термін гарантійного використання на товар не закінчився;
- Покупець пред'являє розрахунковий документ, виданий при покупці товару, і гарантійний талон;
- Покупець пред'являє висновок АСЦ про наявність істотного недоліку товару або висновок про перевищення терміну ремонту товару і покупець відмовляється його продовжувати.
3.2 Дії Покупця:
- Покупець заповнює заяву згідно з додатком № 1 «Форми заяв від Покупця». Заява може бути складена фахівцем, які приймають товар, але має бути обов'язково підписана Покупцем.
- Покупець пред'являє документ, що підтверджує оплату товару - фіскальний чек, гарантійний талон на товар, а так же висновок АСЦ про наявність у товарі істотного недоліку. У разі якщо Покупець пред'явив будь-яка вимога, але, при цьому, не надав розрахункового документа, посилаючись на те, що розрахунковий документ втрачено або товар ему подарований і т.п., в першу чергу необхідно перевірити наявність гарантійний талон.В разі якщо технічний паспорт оформлений правильно (вказана дата продажу, поставлені підписи продавця та покупця, а так же штамп магазину), необхідно отримати від Покупця заяву (Додаток № 1) на видачу дубліката розрахункового документа і виконати відповідну процедуру його (дубліката) видачі для розгляду вимог Покупця по суті.
- Передає товар співробітнику магазину.
3.3 Дії працівників:
- Прийняти від Покупця висновок АСЦ, заяву, платіжний документ, а також гарантійний талон і товар, якщо вони видані разом з висновком АСЦ.
- Отримати від Покупця документ що посвідчує особу (паспорт або документ, що його замінює) та перевірити заяву на правильність даних документа.
- Вислати скан-копію (або розбірливе фото) всіх наданих документів (висновок АСЦ, заяву, платіжний документ, гарантійний талон) на електронну адресу відповідального в цій філії сервісного менеджеру.
- Зареєструвати прийом укладення АСЦ (з товаром, якщо в ув'язненні не вказано, що товар залишився на зберіганні в АСЦ) в системі 1С (створити документ RMA) згідно правила створення RMA.
- Передати висновок АСЦ з усіма документами (з товаром, якщо в ув'язненні не вказано, що товар залишився на зберіганні в АСЦ) в філіальний СЦ.
4. Дії при зміні вартості на товар або обміні товару на аналогічний
4.1 Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не провадиться.
4.2 Під час заміни товару з недоліками на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості перерахунок вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни провадиться виходячи з його вартості на час обміну, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості на час покупки.
4.3 При розірванні договору розрахунки із споживачем у разі підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зменшення ціни-виходячи з вартості товару на час купівлі.
5. Процедура видачі (перерахування) Покупцеві грошових коштів у зв'язку з поверненням товару
5.1 Підстава:
- Повернення якісного товару в термін 14 днів;
- Повернення товару, що був у використанні в зв'язку з наявністю в ньому істотного недоліку (на підставі висновку авторизованого сервісного центру);
5.2 Дії працівників:
5.2.1 При поверненні готівкових коштів (ч / з РРО):
- Пройти разом з Покупцем до каси;
- Скласти на підставі раніше прийнятих від Покупця документів Акт повернення грошових коштів (Додаток 1) при поверненні готівкових коштів;
- Отримати підпис Покупця на Акті видачі грошових коштів;
- Видати кошти Покупцеві.
5.2.2 При поверненні коштів з одного рахунку (р / с, електронна картка):
- Видати покупцю другий примірник заяви на повернення товару з переліком прийнятих від клієнта документів.
- Гроші, сплачені за товар, повертаються Споживачеві в день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторони, але не пізніше, ніж протягом семи днів.